Måndag

Då var det nya vecka igen då och vardagen är tillbaka. Slut på slöa mysmorrnar med andra ord.
Liam var en aningen seg imorse när han skulle upp. Och då är han ändå inte den som sover länge om morrnarna på loven. Men visst är det skönare när man vaknar av sig självt.

Mår som jag borde, förhoppningsvis, så det blir inte många knop gjorda. Skulle behöva åka in till stan idag för att handla presenter men det får jag nog strunta i. Lite svårt att ta med Jens eftersom det är bla honom jag ska handla till men i värsta fall får han följa med imorron och bara köra runt mig. Vet på ett ungefär vad jag ska ha ialla fall. Måste ju in idag eller imorron så på nåt sätt får det lösa sig.

Lucas är på dagis och Jens är på väg till Erikstad för att harva ridhuset och sen ska traktorn lämnas hos Calle.
Så jag ska åka och hämta honom lite senare.
Men först har jag några timmar för mig själv, inte så rofyllda men ändå. Snickarna är nämligen i full gång och det låter ju ungefär som om de ska komma in genom taket i tv-rummet eftersom de håller på ovanför.
Sitter och försöker peta i mig lite frukost, sen får det nog bli att försöka bearbeta tvätthögen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0