Trötter..

Dags att skriva lite kanske. Är så trött hela tiden så när jag väl sätter mig ned så är det som att luften går ur mig.
Hjälper inte att sova så det är väl järnvärdet som är åt helsicke igen antar jag.. Bara att knapra tabletter igen och hoppas på att magen pallar med dem lite längre denna gång.

Gårdagen spenderade vi hos mina föräldrar. En kanondag med trevligt sällskap och god mat och fika, dvs som alltid ;) Extra kul att träffa Anna och lillskrutten, det går lite för lång tid mellan gångerna. Händer ju så himla mycket med dem mellan gångerna.

Idag har det jobbats, fick en stor dos skratt också tack vare Amanda :) Tur det finns en del härliga tjejer i stallet.
Sen var det bara att hämta Lucas på dagis och hem å vänta på att pappa skulle dyka upp.
Vi har nämligen klippt Betty idag, så nu är hon kortklippt och fin :)
Tack åter igen pappa för hjälpen <3

Liam har varit iväg på utflykt idag. De har varit i Gamla Linköping och tittat på teater och Liam gillade den :)
Och dagen hade varit bra sa han för övrigt också :)

Nu är det bäst att jag går ut med hundarna en sväng innan jag somnar här framför datorn, vore lite illa.
Sen tänker jag stupa i säng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick Blutsaft istället,snällare för magen.=)

Kram!

2011-05-31 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0