Studiedag

Ja idag har ju grabbarna haft studiedag vilket betyder att jag har varit hemma med grabbarna idag.
Vi har tillbringat större delen av dagen ute i det härliga vädret. Har hunnit med lite inne också mellan varven.
Fast inte så mycket som jag tänkt såklart ;)

Efter att Jens kom hem med minigrävarn igen så fixade vi till lite här hemma igen. Får väl se om vi hinner med nåt mer imorron, eller om Jens gör rättare sagt. Jag jobbar ju imorron och kommer ju inte hem förrän efter 13 nån gång och sen ska jag iväg till tandläkaren vid 15.50. Otroligt dum tid för jag kommer ju säkert inte att kunna äta på flera flera timmar som vanligt efteråt. Men vi får väl se..
Och när jag kommer tillbaka därifrån ska Jens åka tillbaka med minigrävaren till Johan så dagen kommer att rulla på.

Liam har kört minigrävarn idag också, superduktig. Tog lite bilder men ska försöka hinna med att filma imorron istället.

Nu är det dags att styra mot sängen så man kommer upp imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0