SOL!

Vilken underbar dag! Idag har det tom varit skönt att det har fläktat lite. Fick tom bli att byta kläder på jobbet för att inte rinna bort ;)

Efter jobbet blev det att hämta Lucas på dagis och sen köra hem honom till Jens och så Ove då som åkte med också för att hämta hem traktorn. Sen styrde jag kosan mot Åtvidaberg igen, hämtade Liam på frita och så åkte vi och storhandlade. Skönt att ha det avklarat, missade visserligen några saker men kör man utan inköpslista så ;)
Får ta det en annan dag istället.

Annars så har jag hunnit med att städa lite, fixa med djuren som vanligt, bakat osv.
Får försöka hinna med lite mer imorron. Men jag måste ge mig ut på presentjakt också imorron, till vår stora kille :) Dock så vet han inte riktigt vad han önskar sig så jag vette sjutton vad jag ska hitta på.

Imorron är ju Liam ledig eftersom de har kompledigt sen de var i skolan i lördags. Så han har ingen skola förrän på tisdag nästa vecka. Och han längtar till kalaset på torsdag :) Nu är vi uppe i ev 8 barn ialla fall, beroende på om Melker bus kan komma eller inte :) Blir mer en kusinträff :D eftersom det bara är två barn från skolan som kommer. Men han tycker det ska bli kul ändå.

Nu ska hundarna ut en sista sväng, hästarna kollas till och kaninerna kollas till, ungarna har nämligen en tendens till att ligga lite här och där i buren efter en stund så man får stoppa tillbaka dem i boet. Måste plocka in röjsåg och lite annat som ska med till Erikstad också kom jag på.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0