Måndag

Åter igen så är det dags att krypa ned i sängen :)
Dagarna går alldeles för fort.

Tänk vad skönt det hade varit idag om det inte hade blåst halv storm! Ett tag fick man ju mest hålla sig i för att stå kvar. Hoppas på mindre blåst imorron helt enkelt ;) Är ju väldigt lugnt ute för stunden.

Efter jobbet blev det en tripp in till stan för min del, Lucas var ju hemma hos Jens idag så idag hade jag ju ingen dagishämtning. Blev lite smågrejer som jag behövde ha och så inbjudningskort igen till Liam, ett par bättre än de vi köpte först där inte ens hälften fick plats.
Och nu är de färdigskrivna så imorron kan han dela ut dem.

Jens var iväg på vägsamfällighetsmöte här tidigare ikväll. Så grabbarna och jag roade oss själva med bla studsmattehoppning, spela boll osv. Bollen var dock lite av det lättaste laget så den tog gärna lite egna turer då och då utav blåsten ;)

Imorron blir det dagis igen för lilleman, han skulle ha åkt traktor till dagis idag men när Jens skulle köra honom så var det punka på ena framdäcket. Liam ska gå till skolmuseet och facitmuseet imorron där de bla ska få se bilder och få höra om hur barn hade det "förr i tiden". Så han har säkert en massa, extra, att bubbla om imorron :)

Önskar er alla en riktigt god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0