Instängda känslor

Bara en dag kvar och sen är det helg igen. Och det är en fullproppad helg som vanligt, om vi inte stryker nåt.
På lördag är tanken kosläpp och sen kalas. Men vi får väl se om vi orkar ta oss iväg till kosläppet.
På söndag kommer det kattköpare. Och så finns det en massa andra saker att göra också.

Jaja, vila får man göra när man blir gammal, förhoppningsvis.

Idag efter jobbet var det dags igen för ett besök hos Lola. Smärtsamt som vanligt och jag funderar på hur jag ska lyckas med de "förändringarna" för att kroppen ska må bra. Hur jag ska kunna släppa ut alla känslor osv och utan att det ska gå ut över någon annan. Jag vet ju att jag är experten på att stänga allt inne och visa det glada ansiktet utåt.
Men efter att ha gjort det hur länge som helst, vad jag kan minnas ända sen tonåren om inte tidigare ändå, så är ju frågan hur man vänder på det.
Sen har jag lite mer att fundera på. Så smidigt det vore om det bara kunde lösa sig självt och det väldigt snart.
Kroppen är ju helt slutkörd utav allt som lagrats så nåt måste ju hända.

Nu väntar sängen. Imorron står jobb, presentshopping, hämtning av grejer och lite annat på schemat.
Hoppas på att det är härligt väder också.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom där känslorna måste ut,och det går inte att komma ifrån att nån annan får "stå ivägen".Och ta "skiten"!Annars får du ta hjälp av nån annan och älta allt ett tag.För att sen kunna släppa taget.För att sen kunna njuta av ditt NYA liv!

KRAMAR!!!!

2011-05-06 @ 13:41:27
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-06 @ 14:08:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fin blogg :)

2011-05-06 @ 14:46:57
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0