Veckan som gått...

Oj, det var visst ett tag sen det skrevs här. Men det har ju knallat på som vanligt med jobb, skola och dagis.
Var till tandläkaren en sväng också i onsdags.
I fredags blev det en sväng till stan för att fixa presenter inför kalaset som vi var på i helgen. Skönt nog så visste jag redan innan vad jag skulle ha så det gick relativt snabbt.

I lördags var vi iväg på kalas. Melker fyller ju 3 år på onsdag och så har ju min bror fyllt år också. Och så firade de mig också i samma veva :) Fick presentkort på Ikea från syrran och brorsan m familjer, kanonbra!
Fick ju en dos bebismys också, härligt!


Ett par tranor spatserade på ett gärde på väg ned till brorsan.

Melker

Paketöppning






Min käre bror som fyllde år i onsdags.

Sen finns det ju såklart bebisbilder också men de hamnar i hemliga rummet. Så ni får kika in där.
Tackar Bisse och Ulle för en toppendag!

Sen var det bara hem och ha lördagsmys med grabbarna.

Idag har det städats och fixats här hemma. Känner mig sååå trött i kroppen så jag fick inte så mycket gjort som jag hade velat men får ta det nu i veckan istället. Måste röja lite i trädgården också, det som göms i snö kommer upp i tö ;)
Har lite grejer som ska iväg till tippen så jag hoppas att vi hinner med en vända dit nu i veckan också.

Nu ska det ses klart på Big Brother och sen blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0