Fredag

Var inget vidare skoj att titta ut imorse. Och det har ju inte blivit muntrare ju längre dagen gått direkt. Men nu har det nästan slutat snöa ialla fall.
Får väl vara glad över att det kommer att försvinna snart igen, ialla fall om man ska tro på smhi och nja, jag litar ju inte riktigt på dem ;)
Jag som var så glad över att vägarna här var i stort sett bara nu, hade tänkt sätta igång Toy ju.
Men då kanske armen får lite mer tid på sig att läka och hennes öga kan bli bättre.

Har försökt att plocka lite här hemma idag, ska väl ta tag lite mer om en stund. Önskar att ryggen kunde samarbeta idag också, kändes som att jag hade blivit körd genom en mangel imorse. Och inte har den blivit bättre under dagen.

Läkarbesöket igår ja, var ju hos Lolle som undersökte osv och sen blev jag uppskickad till sjukhuset för röntgen.
Gick relativt snabbt ändå. Var hos Lolle vid halv 3 och kom ut från sjukuset vid 15.45.
Men det visade ingen spricka ialla fall, skönt nog. Förmodligen är det en mindre blödning i en muskel och att nerverna ligger i kläm, så det är bara att vänta ut det. Vila, stöd osv osv.
Men det kan ju ta sin tid innan det blir helt bra, men jag hoppas att det går relativt fort så jag kan jobba som jag ska.
Lolle triggade nog igång nåt igår när han gjorde undersökningen, den var ju inte smärtfri direkt, och sen dess har jag ont i hela armen! Även om det värsta sitter vid handleden.

Snart ramlar Liam in genom dörren så då är det dags för lite mellis. Sen har ju grabbarna, alla tre, bestämt fredagsmiddan idag. Och inte så överraskande så blev det tortillas. Jaja, det funkar väl, även om det börjar bli lite tjatigt med det nu eftersom det blivit det i stort sett varenda fredag den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0