Tidsbrist och ett år äldre..

Ja jag har lite tidsbrist just nu. Försöker att hinna med så mycket som möjligt om dagarna och ändå hinner man knappt med nåt tycker jag. Röjer och rensar och det ska kapas ved och allt annat. Och jag är så trött om dagarna. Skulle tro att blodvärdet är helt åt helsicke igen och så pollenallergin som tar energi från mig också.
Men men, får väl se om det blir lite bättre när denna vecka är över eller om det får bli ett stick i fingret.

Ett år äldre idag då också, känner ingen större skillnad ;)
Men har fått en massa sms, telefonsamtal och en massa grattishälsningar på FB såklart, underbara människor <3
Fick ett presentkort på Paus från Jens och grabbarna, så nu gäller det bara att välja vilken behandling man ska ta också. Är ju lite sugen på chokladbehandlingen..

Och igår fyllde ju sötMelker 3 år!

Fredag imorron igen då, galet så fort veckorna går.
Och även imorron väntar en fullspäckad dag. Så det är bäst att lägga sig i sängen och ladda batterierna nu.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Chokladbehandlingen är kanonskön. Testa den!

2011-04-02 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0