Studiedag

Ja idag har det varit studiedag så jag har varit hemma med grabbarna.
Har använt armen idag som jag ska göra lite smått och ja, kan ju säga att jag förmodligen kommer att ha förbaskat ont ons em efter jobbet. Men men, det får jag ta då.

Är en aningen smått irriterad på en viss person, eller ja två är det väl egentligen.
Enligt denna person så måste Jens tacka nej om han får en tid för op den närmaste tiden, för att han kan behöva hoppa in i stallet! För han är ju faktiskt anställd där!
Och nej det är inte S jag menar.......
Hur dum får man vara då om jag får fråga?! Det är ju så jädra lätt att få en op-tid också menar jag. Och han har ju gått med det i över ett år redan.
Denna person börjar bara göra mig mer och mer irriterad. Som tur är så är det fler som ser allt detta men tyvärr inte de som borde se det. Men det är ju tur att man inte är ensam om att tycka det man tycker ialla fall.
Skulle kunna göra en lång lista på allt men det gör mig bara mer irriterad så jag låter bli, om jag ska kunna sova nåt alls inatt.

Nåt trevligt, Jens får tillbaka på skatten. Gick ju tydligen att logga in på skatteverket redan idag trots att det stod den 22:e på deras sida. För min egen del så blir det ju inget i år. Så lite mer pengar som åker in på sparkontona.

Pappa har varit här en sväng idag så vi har verkat hästarna. Se om Hampus tips kommer att hjälpa Nellan.
Hoppas på det!

Nu väntar sängen och ladda för en dag med grabbarna imorron också.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)jo

2011-03-27 @ 19:54:41
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0