Söndag

Så glad jag är över att det har varit lika underbart väder idag som igår. Igår hann jag ju inte njuta något av det men idag har jag njutit av solen massor! Spenderat större delen av dagen utomhus, Ludvig har fått det städat hos sig. Behövdes verkligen nu efter att man bara har fått fylla på hela tiden för att botten har varit frusen.
Har letat reda på lite hästgrejer som jag ska ta och gå igenom och se om det går att sälja. Finns rätt gott om dem om man säger så.
Jens var och hämtade några balar till hästarna också så vi har fixat en del med det också.

Toys öga ser bättre ut men hon är fortfarande lite irriterad och hon har nog tappat lite mer syn på det för den vita fläcken har ökat lite. Men hon ser lite på det ännu ialla fall. Får hoppas att det stannar så.

Värken idag blev nästan outhärdlig, efter att ha lagt in vikt tvätt i klädkammaren, ansträngande eller hur.
Eftersom inga "vanliga" piller hjälper eller salvor så fick det bli en morfintablett idag trots att jag avskyr dem. Mår ju så jädra dåligt av dem! Hm men inte gjorde det mycket nytta på armen det heller, blev liite bättre men mest mådde jag bara skit av den. Men har använt den lite idag och nu då all morfin gått ur kroppen så värker det som sjutton igen. Kan det bara inte ge med sig!
Finns ju en gnällpelle som skulle hålla tyst då ialla fall, eller det vette sjutton. Gnäller på allt, för det är bara det som han gör själv som är det rätta. För hans egen del är allt tillåtet medans för oss andra är allt fel osv osv.
Något irriterande måste jag säga!

Jaja iaf, grabbarna har lekt massor ute idag med. De har åkt pulka och en massa annat. De leker ju oftast väldigt bra tillsammans och det är rätt skönt :)

Nu är det dags för Big Brother, ska ta och krypa ned i sängen och se på det.

Hoppas ni alla har haft en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Inget roligt det där med armen! Hoppas att du inte behöver dras med det allt för länge. kramar

2011-03-21 @ 08:40:54
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0