Skräp!

Sådär lite mindre glad just nu. Tvättmaskinen har lagt av totalt och har lagt av under ett program så det som ligger i den är dyngsurt och inte färdigtvättat. Och jordfelsbrytare slår ifrån. Superkul när man har ett stort tvättberg och måste kunna tvätta. Har svurit långa ramsor kan jag säga!

Har varit hos Lola idag på behandling. Mindre skönt. Gjorde inte riktigt lika ont på framsidan denna gång men ryggen, fy fan säger jag bara. Det var tom värre än förra gången. Men jag går ju tydligen lite mot strömmen. De flesta använder sin framsida som "sköld" men jag har tydligen använt och använder min rygg som sköld så det är därför den är mycket värre. Hon körde lite på benen idag med, smärtsamt.
Kommer nog undan blåmärken på magen denna gång men har en känsla av att det kommer att bli ett stort på högersidan av ryggen och på ena armen.
Tillbaka den 17:e igen för att plågas ;)

Ska strax styra mot sängen. Lite småfix kvar bara, känns som att jag kommer somna gott ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0