Rullar på..

Ja det går undan!

Jobb igår som vanligt, Jens var iväg och hämtade en byggställning så det var Ove och jag i stallet.
Och när alla hästarna var inne vid lunchen var det bara att slänga sig i bilen och hämta Lulle.
Sen var det bara att sätta igång här hemma. Jens åkte iväg för att träffa den som han är kontaktperson till och jag fick roa mig med att köra in ved och klyva den, städa, fixa middag, läxhjälp osv osv. Det rullade på rätt fort kan jag säga för helt plötsligt var det läggdags för grabbarna. Men sen kunde jag sätta mig och försöka varva ned ialla fall.

Var och hämtade en ny tvättmaskin igår också och den har vi installerat idag. Och invigt den har vi också ;)
Så imorron kommer den att få arbeta lite hårdare för jag behöver minska på tvättberget.

Idag fick jag åka iväg från jobbet en sväng också, hade tandläkartid nämligen. Kom ju inte in när jag skulle heller, hade tid vid 10.40 så jag hade hoppats på att vara tillbaka på jobbet innan 12 men icke. Kom in vid 11.20! Så jag var inte färdig förrän vid 12. Har varit och fixat doppresent och kläder osv till på lördag också. Klipptid är ordnad tills imorron också, borde ha gjorts tidigare men det har på nåt sätt runnit ut i sanden. Men nu behövs det verkligen!

Nu väntar sängen. Ladda för en dag med hög hastighet imorron också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0