Meningslöst

Ja besöket på Vc igår var ju rätt meningslöst. Läkaren lyssnade inte på vad man sa, ovanligt eller hur.
Och jag fick förklara flera ggr vad som hade hänt men han fattade ändå inte.
Är det för mycket begärt att läkarna ska kunna så pass mycket svenska så de förstår vad man säger?
Det enda han tjatade om var att inget var brutet.
Det är ju inte för intet som man drar sig för att åka till vc här i Åtvid.

Men men, idag blir det en ny läkartur. Ska in till Jens farbror i em för han ville kolla på det. Så får vi se vad det blir för utlåtande där, han förstår ju iaf vad man säger. Det var tal om röntgen så vi får väl se vad han säger efter att ha undersökt det. Som han sa också så borde det ju blivit lite bättre nu med vila men det har ju inte blivit det.
Så Jens får åka hem och vända sen efter jobbet bara, jag fixar ju inte att växla, gör så förbenat ont, så jag kan ju inte åka själv.

Sen måste jag säga att jag älskar Calle :D Sen han var här och fixade pannan så håller sig värmen mycket bättre och man behöver inte elda en hel dag innan man får värme i kåken. Har haft värmen på inatt och elementen är fortfarande jättevarma.
Han är vår lilla allfixare :)

Nu börjar det bli dags för frukost här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0