Måndag

Ja då var första dan på jobbveckan avklarad. Och nog började den bra ialla fall. Är så skönt när det bara är jag och Jens i stallet för det är såååå lugnt! Förmodligen kommer jag att bli galen nästa vecka då Jens ska jobba här hemma och jag måste arbeta med andra. Bägaren har liksom redan börjat rinna över, eller ja det var ett tag sen visserligen. Kan man inte behandla dem som man ska så har man där inte att göra, så enkelt är det!

Har lagat lite hage här hemma, behövdes om vi säger så. Blåsten har ju gjort att en del träd gått av och slagit ned tråden. Hästarna har ju inte rört sig i den delen av hagen tidigare pga all snö men nu har den nu börjat minska så nu har de varit därnere och spatserat. Men det är tillfälligt fixat ialla fall, får bli lite bättre sen så vi kan få el i det också.

Nu väntar sängen och ladda för en ny arbetsdag. Ska ju en tripp till Lola imorron också, om jag nu hittar dit, och om jag nu inte hinner bli sämre. Vette sjutton om det är förkylning som håller på att bryta ut eller om det är allergin. Har ju börjat reagera på hö nu och det brukar komma igång när det börjar bli dags för pollensäsong.
Dum som man är så börjar man ju inte med medicin i god tid innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0