Dop

I lördags var det ju dags för Leahs dop. Och jag hade/har ju fått äran att vara fadder till lillskruttan.
Så jag fick snällt läsa lite i kyrkan ;) Och alla barnen var så duktiga i kyrkan.

Barnen hade jättekul efteråt i församlingshemmet, fullt ös kan man nog kalla det :) Både kusiner och sysslingar lekte jättebra tillsammans.

Tar och slänger in lite bilder..









Fr v: Emma, jag, Janne m Enya, Elin m Leah och prästen Elisabeth

Syrran Elin och Leah

Linslusen Ulrik

Enya

Mammas gladskit

Grabbarna Bus

Leah

En liten tupplur


Var två trötta killar när vi åkte hem, så efter lite lördagsmys så var det bara att stoppa dom i säng.

Finns några bilder i Hemliga rummet också...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hemliga rummet?Vill se alla bilder jag får ju!Hoppas allt är bra med er?Kram

2011-03-10 @ 00:42:14
URL: http://lovent.blogspot.com
Postat av: Elin

Vilka fina bilder ni fick :) Tack för en rolig dag, och att du ville vara fadder! Kramar

2011-03-10 @ 07:14:42
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0