Regnet fortsätter...

Det fortsätter att regna, dock så har det lugnat ned sig lite. Duggar bara för stunden, kan ju hoppas att det är bättre väder imorron ialla fall för det är inget skoj att gå fram och tillbaka till hagarna i regn. Och min kropp är mer tacksam vid lugnare väder, annars är det bara att räkna med huvudvärk.

Tänker faktiskt redan ta och besöka sängen, inget vettigt på tv och allt är i stort sett klart inför morrondagen.
Liam har ju sommarlov och Lucas blir hemma från dagis imorron då jag tänkte åka in till stan efter jobbet och shoppa loss lite ;) Tänkte kolla in rean och så är det lite annat som vi behöver ha.
Återstår att se hur mycket man kommer hem med :)

Hade ju mer än gärna varit hemma hos mina älsklingar men än så länge dröjer det ett par veckor innan min semester börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0