Snöyra

Ja det var inget trevligt väder när man kollade ut imorse.
Tog lite längre tid än vanligt att ta sig till jobbet, långa rader av bilar åt båda hållen och det gick i 70 hela vägen från Åtvid.

Allt har rullat på som vanligt annars, plåstrade om fötterna lite innan vi åkte så det har gått lite bättre. Men nu ska det väl bli bättre förhoppningsvis.
Imorron blir det att börja tidigare för min del, Ove och Carro reser ju iväg imorron.
Blir mer steg på stegräknaren, för er som inte har adressen till viktbloggen så har den idag stått på 13450 och den har legat runt 12.000 de övriga dagarna, så nästa vecka hoppas jag att den står bra mycket högre.
Och att det ska ge nåt resultat sen också förstås.

Dags att styra mot sängen nu, så man kommer upp imorron bitti.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Herrejösses vad många steg! Det kommer jag nog inte upp i på en vecka känns det som :-) Du kommer ju att rasa i vikt! Viktbloggen, kan man få adress? Vi kanske skulle kunna kämpa tillsammans, jag har varit utan godis nu i fem dagar. Känner mig stolt! :-)

2011-01-13 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0