Seg

Ja idag har jag varit så seg. Trött som sjutton och huvudet har känts som en betongklump, gör fortfarande för den delen. Och jag höll knappt på att ta mig ur sängen imorse pga ryggen som värkte som sjutton, räckte med att andas så kändes det som knivar i ryggen. Men det var ju rätt väntat efter att ha suttit på ett golv i lite över en timme igår kväll på Zillah och Totte. Avskyr att vara överrörlig!
Blodvärdet spökar igen också så knaprar tabletter igen.
Har inte fått så mycket gjort idag pga det. Städade av lite snabbt imorse med snabeldraken osv.

Personen som Jens är kontaktperson till har varit här idag också. De har spelat spel osv, Liam hade jättekul.

Nu blir det alldeles strax en sömntablett och styra mot sängen och hoppas på bra sömn. Så jag förhoppningsvis vaknar lite piggare ialla fall, eller utan det tunga huvudet. Skulle behöva åka in till stan imorron och kolla efter en jobbjacka på Jula. Och så måste vi ju hitta ett par skridskor till Liam också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0