Första arbetsveckan..

Ja nu är den slut och det har gått bra, inga missöden ;)
Gillar verkligen att stegräknaren tickar på massor! Nu i helgen lär det ju inte göra det dock eftersom jag ska vila upp fötterna lite tänkte jag så blåsorna kanske kan läka lite så det blir mindre ont nästa vecka.
Mindre skojigt att komma hem idag dock, hade 10 grader i kåken. Blir galen när inte pannan funkar som den ska.
Trevligt att sakerna funkar så som försäljarna säger.......

Här är adressen till viktbloggen som en del frågat efter.
Lång adress men allt var ju fasiken upptaget som jag hade tänkt mig.

Första veckan i skola och dagis har gått bra för grabbarna. Dock så går det magsjuka på dagis och magsjuka och vattkoppor på skolan så det känns ju inte riktigt som att vi kommer slippa undan direkt men jag hoppas ju! Framför allt att vi slipper magsjukan.

Imorron var det dags för innebandystart igen men Liam var lite tveksam till om han vill gå eller inte, för han får ju ingen sovmorron imorron i så fall. Så vi får väl se hur det ser ut imorron, när han vaknar osv.
Han ska ju åka in och testa skridskorna också. Och så måste ju lite lördagsgodis till grabbarna inhandlas, annars blir det nog livat imorron kväll om det inte finns ;)

Nu tänker jag stupa i säng! Trodde inte att jag skulle lyckas hålla mig vaken tills tv:n var slut men det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0