Påskdagen

Har varit lite slöa familjen idag. Tog ett bra tag innan vi kom igång med nåt här hemma. Men när vi väl kom igång så blev det lite trädgårdsfix och tvätteri. Har njutit av det härliga vädret också såklart.
Tog fram grillen idag också så idag serverades det grillad kycklingfiléer, klyftpotatis och lite tillbehör, väldigt gott!

Ett gäng bilder från dagen














Skönt med en ledig dag imorron också, min rygg behöver det! Vette sjutton vad det är med den, om det är nåt efter att jag var hos Lola i måndags. Men det började ju i torsdags och har hållt i sig sen dess. Varit lite mindre ont om dagarna ibland men sen smäller det bara till och blir värre igen. Gör tom ont när jag andas. Sova är ett elände. Men jag hoppas på att det är bättre tills tisdag när det är dags att jobba igen. Annars lär det bli smärtsamt.

Nu väntar sängen ialla fall. Se vad man ska hitta på imorron, har funderat på kosläpp eller Fenomenmagasinet men det kan bli en bara vara hemma- dag också. Det återstår att se helt enkelt :) 

Gonatt på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0