Monday..

Dagen kunde dock ha börjat bättre. För min del började den med magkramper så idag fick Jens köra Lucas till dagis. Inte så jättepopulärt hos Lucas för han vill att mamma kör honom men efter lite övervägande så gick det bra att pappa körde honom ;) Och det hade gått bra att lämna honom idag också.

Ska försöka få nån ordning på övervåningen idag, är tanken ialla fall. Köpt lite nya grejer så jag måste sy och ha mig lite och byta gardinstång osv.. Behöver fortsätta rensa ur för små kläder ur grabbarnas lådor också.
Sen är det väl sjutton om jag inte ska hinna få ut nåt på tradera av kläderna idag.

Tid är bokad för service på Golfen också, den har ju tjutit om det nu ett tag. Så den 17:e åker den in på service och så hoppas vi på att de inte hittar en massa andra fel på den. 
På tal om den 17:e så ringde sjukgymnasten förra veckan så jag ska dit den dagen också. Ska till Lennart med ryggen och så får vi se vad han säger om den. Vet ju att en del i det onda ligger i att jag är överrörlig.

Har lovat nya bilder på kattungarna här i bloggen också så det ska jag försöka hinna med idag. De har ju öppnat ögonen nu, gråis har inte riiiktigt öppnat dem helt medans rödis och fläckis har haft dem öppna helt i två dar nu. 
Ljuvligt söta är dom och tjocka som tunnor :)  

Nu ska jag göra lite nytta innan det är dags att åka iväg och hämta Lucas, skulle behöva handla lite men känner inte för det direkt med det magonda så det får nog Jens ta sen när han åker till tandläkaren med Liam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0