Söndag

Då var denna helg snart slut också då..

Fixat inne och rensat lite idag. Och så är lösdriften klar, har halmat upp och det blev mycket halm. Men grabbarna tyckte det var skoj och de roade sig med att göra änglar i halmen och rulla runt i den och slänga sig. Ja en del syns ju på videon i ett tidigare inlägg. Inte den bästa kvalitén dock men men..

Har haft en sämre dag och inte blir det bättre när folk ska tjata om ditten och datten. Jag befinner mig just nu precis ovanför vattenytan, och hade jag inte Mia att prata med så skulle jag förmodligen vara under vattenytan och grabbarna hjälper till att jag kämpar extra såklart.
En läkarbesök skulle väl vara på sin plats kanske, måste bara ta mig för att ringa om en tid, att släppa efter så pass att jag tar mig för det, innan det blir värre.
Hade hoppats på att jag skulle få ordning på det själv genom att inte stressa lika mycket osv men jag verkar bara bli mer slutkörd ändå.
Men det är väl inte så konstigt att man befinner sig där man är, allt har gått åt helvete i 1½ år och man har inte ens kommit halvvägs i gropen förrän man ramlat ned igen för att det varit nåt nytt.

Lov denna vecka som kommer och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Imorron blir det bara jag och Lucas hemma för Liam har bestämt att han ska med Jens till jobbet.
Har lite planer för Liam på onsdag och torsdag, får se hur det ser ut tidsmässigt för Jens del eftersom det är tanken att bli en pappa-Liam grej, passar dem bättre med spioner osv :)

Nu tänker jag krypa ned i sängen och hoppas på nån sömn ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0