Fredag men..

det känns som lördag. Lite bakvänt nu när Liam har varit ledig både igår och idag. Ytterligare en vecka som snart är slut. Nu närmar vi oss julen sa Liam idag och vi räknade fram hur många dagar det var kvar till julafton, 77 dagar kvar. Så det lär nog gå snabbt dit.

Fixat som vanligt här hemma idag och myst med grabbarna, spelat spel osv.
Morfar var ju här och hälsade på en sväng också och det var efterlängtat av grabbarna. Sa ju igår att han kanske skulle komma in en sväng eftersom de skulle vara hos Per-Inge och lite så, så de har tjatat heeeela fm och halva em om inte morfar skulle komma snart. Så hade han inte kommit in så hade de förmodligen tjatat öronen av mig ;)

Har kollat på Idol nu och ska ta och förflytta mig till sängen för att se röstningen och sen kolla på Modern family.
Innebandyträning för Liam imorron så ingen sovmorron inte. Hoppas på hyfsat väder imorron för tanken är att vi ska köra in ved och floa ved ute. Men vi får se vad morrondagen har att erbjuda. Hela förmiddan försvinner ju för min del eftersom jag är i Åtvid då med Liam.

Har bilder att bjuda på men det får bli imorron :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0