Torsdag...

Kroppen har inte varit på min sida idag. Svullen nacke, hals och axlar.. Efter tredje omgången med medicin så började det ge med sig ialla fall, dvs nu på kvällen. Hoppas inte att den har tänkt att vara så imorron också för det vill jag då inte när jag ska till stan. Men det får bli tabletter nu till natten också.

Dagen har rullat på i ett annars. Städat, bakat, tvättat och ja tvättberget vann ;) För jag har inte kunnat tvätta undan allt för jag måste ju ha nånstans att hänga det också, en ganska stor fördel ;)
Men får fortsätta bearbeta den i helgen.
Imorron blir det stan på fm/em och på kvällen kommer mamma och pappa hit, om inte Elin ska in och föda barn ;) En envis rackarunge det där :) Får hoppas att de har lite mera "tur" efteråt då ;)
Lucas var envis i magen och sablar så envis han är nu :D
Så nu är det dags att h*n kommer ut så man kan få köpa lite bebiskläder ;)

Jens och Janne fick jaga amkor m kalvar idag också som kom springandes genom skogen till Elin och Janne. Inte varje dag sånt händer ;) Fick reda på ägaren till dem till slut ialla fall, jag lyckades ta rätt nr från början ;)
Hjälpt polisen har Jens gjort idag också, han fick följa efter en bil från Grebo till Åtvid, med polisen i luren, och berätta var de körde osv, inte första gången direkt. Dock så hann inte polisen ta dem innan de hade parkerat bilen och försvunnit in på banken men de tog reg.nr och stod och väntade på att de skulle komma ut.
Så hur det gick har vi ingen aning om.

Dags att tänka på refrängen nu, avskyr den här tröttheten jag har! Och anledningen till den lär ju inte försvinna ännu, inte förrän kroppen mår bättre både fysiskt och psykiskt. Inte kan man tro att man kan bli utbränd av att bara vara hemma men jo, det går! Bara hoppas att det går att komma på rätt köl ordentligt igen utan hjälp från cykelreparatörer. Men det vore kanske att hoppas för mycket och jag avskyr ju läkare osv så jag går sällan, kanske för sällan, dit.

Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack snälla för din fina kommentar!

Att ha haft bloggen har faktiskt varit ett stort stöd för mig under denna resa vi gjort. Nu börjar ju så skteliga alla bitar falla på plats och vi märker ju tydligt att saker och ting går åt rätt håll. Men aldrig hade vi väl trott detta när vi gick där med stora magen, spända av förväntan, för tre år sen. Ett bra exempel på att man aldrig ska ta saker och ting för givet och en reminder om att vara tacksam och uppskatta det man har.



Hoppas du mår bättre idag och ha en trevlig fredag!

2010-11-19 @ 11:21:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0