Städa, städa, städa..

Önskar att jag vore klar med städningen.. Men men, några rum på nedervåningen klara ialla fall, har passat på att rensa lite samtidigt. Är det storstädning så är det..
Men det gör ju att det tar desto längre tid och nu börjar kroppen att säga ifrån. Och jag som skulle ha nedervåningen helt klar idag. Rensningen av grabbarnas leksaker får helt enkelt vänta, även om det verkligen behövs!

Potatisen står på spisen och köttfärsen ligger på upptining. Det får bli biffar till middag idag, se om jag har några kantareller hemma så det kan bli kantarellsås till. Hungrig som sjutton är jag ialla fall. Så idag tänker jag då inte vänta med att äta tills Jens kommer hem ;) Får vara sällskap åt honom istället för ska jag vänta tills efter kl.20 så kommer jag svälta ihjäl :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0