Lördag

Full rulle idag med..

Frukost och sen iväg med Liam till innebandyträningen. Under tiden han var där så hade vi de som tingat sköldisen på besök så hon skulle bestämma sig till 100%. Vilket hon gjorde ;) Så nu kan jag ta bort annonsen på dem.

Sen var det bara att hämta Liam och handla lördagsgodis mm.
Åkte av vägen på väg in också såklart men enda skadan var att ena extraljuset gick åt skogen. Kom ut på blankis med bilen och det gick inte att svänga i kurvan utan ut på gärdet och in i balarna. Men vi kom upp direkt igen, bara att backa ut på vägen igen. Tur att det inte är nåt dike där ialla fall.

Vid lunchen så lossnade den provisoriska lagningen, igen. Så ett telefonsamtal till jourtandläkaren och jag fick komma in och fixa det, tillfälligt... Så en stadstripp blev det på eftermiddan.
Så på måndag måste jag ringa tandläkaren här i Åtvid igen så får de ta och fixa tanden ordentligt.

Har allt avklarat för dagen och nu väntar sängen.

Btw, så har Indra fått sina ungar inatt, fyra småttingar blev det. Nu återstår det att se om de blir långhåriga eller inte och så hoppas jag på att det är många hanar, har inte kollat det ännu.
Bilder kommer nog imorron.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0