Ännu en dag..

Ännu en dag med snö.. Trodde att det skulle lugna ned sig för imorse snöade det bara yttepyttesmå flingor och jag hoppades på att det skulle sluta helt men icke. Istället började det vräka ned istället och nu håller det igång.
Men det stod ju på Corren att det skulle komma 1 dm till så, och i den här takten så är det snart det.
Tycker det räcker gott och väl med den snön som redan ligger.

Lucas valde att gå och vila en liten stund så just nu är det lugnt här hemma, inte för att han gör så mycket väsen av sig när han är själv här hemma. Borde sätta upp gardiner men tar det sen när han vaknar. Tar det lite lugnt så länge.

Har suttit och gått igenom räkningar och inkomster osv för att se hur månaden ser ut och ja, bättre kunde den vara. Många extraräkningar denna månad med tanke på skolfoto, dagiskort mm.
Men det brukar gå, man får planera lite bättre bara. Måste in den här veckan för att köpa julklappar också, ialla fall om jag ska kunna utnyttja de bra rabattkupongerna som jag har. Frågan är bara när man ska hinna med det.
Tror jag vet vad jag ska köpa till Tuva och Ulrik nu ialla fall :) och det sista till grabbarna. Den svåraste är Jens, men nåt ska jag väl komma på. Eller ja, lite fler julklappar har jag kvar att köpa kom jag på, de får jag klura lite på :)

Sitter och försöker komma på hur alla grejer på de nya telefonerna funkar också. Lite knepiga :D
Kom ju igår visserligen  och det är mååånga funktioner på dem så det tar nog sin lilla tid innan man fattar allt.
Beställde dem ju via Blocket och sen skickades de från Kina, tur att menyerna är på engelska och svenska ;)
Billiga var dom ju ialla fall :)

Ska se klart på Supernanny och sen är det nog dags att sätta igång igen här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0