Snart...

Ja nu är det snart slut på denna vecka, bara några timmar kvar.  Ser fram emot en rätt kort skol-och dagisvecka, bara tre dagar ju. Och jag har för en gångs skull inte så mkt inplanerat! Väldigt ovant måste jag säga!
Men om det är nån som vill hitta på nåt så är det bara att ni hör av er ;) Enbart tisdagen som jag absolut inte kan.
Har kollat på Wallander - Arvet här nu och det är dags att knalla till sängs så man hinner att få sig lite sömn innan det är dags att knalla upp igen för att få iväg grabbarna till skola och dagis. Står städning och tvättning på schemat imorron också, har inte hunnit med allt idag heller för jag har kommit av mig flera ggr för att leka med barnen istället :) Är ju så mycket roligare att göra det ju! Men nån gång ska jag väl bli klar med städningen och rensandet, lika bra att passa på att rensa lite när man ändå städar. Vilket påminner mig om att jag behöver gå igneom alla bodar och rensa vad som ska säljas, sparas och slängas. Men har ju lovat också att inte ställa för höga krav på mig själv för att inte stressa upp mig, så jag får ta det lite pö om pö. 

Nej sängen var det ja. God natt på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0