9 år

Ja, idag har vi varit förlovade i 9 år!  
Åren springer på fort. Borde kanske övergå till nåt annat än att vara förlovad snart ;)
Inget firande för oss själva idag, det får vi väl ta nån annan dag. Det brukar vi säga men ändå lyckas vi aldrig komma iväg själva på nåt. Har inte varit på bio sen Liam låg i magen och har inte varit ute och ätit sen 2001 på egen hand tror jag. Men men, vi får väl se om vi kan ta oss iväg, nåt år eller så ;)

Idag skjutsade vi Liam till farmor och Lisa, han ska sova över där tills imorron. De skulle till Himna och bada idag och det tror jag han gillade :) Får se om han ska hem imorron eller på torsdag :)
Lucas ska ju dit imorron medans vi ska till Karolinakliniken och så måste vi uträtta några ärenden som vi inte hann med idag när vi var inne i stan en snabbis efter att vi lämnat av Liam. Nu har vi musik i bilen igen ialla fall :D

Även om jag förmodligen inte behöver vara det så är jag lite nervös inför morrondagen. Vi har 80 min hos dem, 40 min var. En massa prover ska tas, de ska kolla kromosomer, celler och en massa annat. Samtidigt som man vill att allt ska vara bra så önskar jag nästan att de ska hitta nåt fel, fast ett enkelt sådant som de kan göra nåt åt så vi slipper gå igenom fler missfall.

Jaja, vi har "firat" dagen med att grilla kyckling ialla fall och så potatisgratäng till det. Jordgubbar har inhandlats också och så varsin jordgubbsbakelse. Kan säga att det är riktigt skönt att kunna äta igen, känner ju att orken kommer tillbaka mer och mer. Vaknade imorse och var hungrig för en gångs skull och hade inget illamående!
Att kroppen kan ställa om sig så fort egentligen, sitter väl både fysiskt och psykiskt visserligen men jag tycker det psykiska skulle släppt efter tidigare med tanke på att vi har vetat om det ett bra tag nu.
Hade väl önskat att kanske inte hamna bredvid den tjejen som jag gjorde på "uppvakningsrummet" där man var både innan och efter. För hon gjorde abort och låg och tjöt från att hon kom tillbaka från operationsrummet och tills jag åkte hem. Visst jag vet inte anledningarna helt till varför hon gjorde aborten men som det lät när hon pratade med sköterskan var det att det inte passade just nu... Och då ligger jag mittemot som inget hellre vill...


Nu ska jag ta och stänga ned och så ska vi se om vi kan hitta nån film att slänga på och så ska jordgubbsbakelserna mumsas upp.



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till er!

Skönt att ni äntligen får komma dit idag :)

Kramar

2010-06-23 @ 09:07:03
URL: http://elinochjanne.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej,det är ju tungt.Men samtidigt vet ni ju inte varför det inte passade henne nu.Hon kanske inte ville nåt hellre än att behålla det,men inte kunde.Allt är ju inte som det verkar alltid.Jag vet...Hade inte jag haft alla underbara människor omkring mig,jobb osv hade kanske inte jag heller kunnat gjort det val jag gjorde.Hur gärna jag än velat.Tycker det är skönt att ni fått hjälp nu.Massor med kramar!

2010-06-24 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0