Kikar in

Kikar in för att säga hej. Har ju sett att det finns en del av er som tittar in här då och då.
Det går oftast i 350 här hemma så det har inte funnits så mycket tid till att blogga. Men ska försöka bättra mig 🙈 
Har en del färdigskrivna inlägg som jag ännu inte postat, från sommarens enda utflykt bla. 
Ska försöka hinna få ut dom också när jag hinner sätta mig vid datorn istället för telefonen. 

Ni som följer mig på tex FB eller Instagram vet ju en hel del om vad som händer här, även om det inte är allt såklart. 😉 

Grått, regnar och blåser rätt bra här idag så det passar för alla de innesysslor som jag har idag. Jens och Liam är iväg och fixar lite ärenden. Barnen har fått sitt lördagsgodis så de är bänkade uppe vid tvn nu och lilleman sover. En gnällig liten skrutt då han blivit lite förkyld över natten så jag har inte fått så mycket gjort innan han la sig. 

Så nu är det bäst att fortsätta. 😊

Hoppas att ni har en bra dag! 

Bjuder på en bild på två av våra missar, Izzy och Poppy ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0