Lite mycket...

Ja det känns som att det är lite mycket nu.

Liams problem med sköldkörteln, Loves utredningar, Elsas utredning som ev startas och så en annan som inte mår bra heller.

Som jag skrev tidigare så sa ju läkaren att jag hade dåliga levervärden 2013. Och han klämde ju och kände vid levern när jag var där häromveckan. Och den senaste veckan har jag varit öm i övre delen av magen, molande värk och illamående. Jag har ju kopplat det till min IBS men efter att ha läst på lite så har jag även symtomer på att det skulle kunna vara något med levern.
Läkaren ringde upp igår och jag var lite stressad just då så glömde helt bort att nämna detta för honom. 
Däremot ska det tas nya prover nästa vecka så jag får ringa till dom och be att han tar med prover för levern också. 
Just nu mår jag mest skit hela tiden. Trött både psykiskt och fysiskt och hela tiden dyker det upp nya saker. Vore ju trevligt med ork då också. Har tid på Kvinnokliniken nästa vecka så får väl se om de kan hitta nån förklaring till blodvärdet. 

Sen är det ju vissa som kommer med råden att man ska ge sig ut på promenader osv för då mår man bättre.. När man har noll ork för att blodvärdet är som det är så nä, man mår definitivt inte bättre efter en promenad!
Fick ju det rådet när jag hade lunginflammation också... När man knappt orkar stå upp så ska man alltså må bättre efter en promenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0