Sol och utefix

I onsdags passade jag på att städa och tvätta, finns ju att göra. Jens var iväg på möte i Jönköping och så lite annat fix innan han kom hem. Han hade inga bokningar igår men var iväg till en kompis på kvällen och fixat lite med Volvon. 



Gårdagens skrutta

Idag var det så skönt att se solen. Så jag skyndade mig att städa av så vi kunde ge oss ut. Självklart hann solen att gå i moln och jag trodde inte den skulle kika fram igen med tanke på hur molnigt det blev. Vi passade på att ta lunch innan vi gick ut och ja, solen hann att kika fram igen! 


Idun passade på att leka lite medans mamma röjde runt med dammsugaren.

Det första barnen ville göra när vi kom ut var att leta reda på Polly, eller Långöra som hon kallas. Tillslut hittade vi henne uppe i lösdriften, där hon kom utskuttandes när jag ropade på henne. 

Hann med lite städning i trädgården medans barnen lekte. De försökte sig på att åka pulka och madrass också men det gick ju inge vidare 😉 

Idun låg inne och sov sin middagslur medans vi var ute. 


Haft lite besök idag också av några spekulanter på en grej. Blir nog bra tror jag. 
Längtar tills bilarna kommer bort också, bara kompisen får ordning på sitt släp alt lastbil så försvinner både golfen och audin. 
Återstår att se vad vi bestämmer oss för att göra med bmwn, fixa ordning den eller sälja den som den är. 

Just nu kliar det verkligen i fingrarna, vill röja upp bland allt. Och så en massa planer som finns inne i huvudet som vill ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0