Nu är den väck..

Idag var det dags att ta bort födelsemärket vid halsen. 

Elsa skulle ta hand om mig efteråt sa hon och att jag skulle blunda så gjorde det inte ont 😉


Hade en halvtimme bokad och ja, hon var inte speciellt snabb. En halvtimme efter min tid så knallade vi bort till akutrummet. Och sen tog det ytterligare en halvtimme innan hon var klar... 

Undrar om vi ska lägga bedövning säger hon.. Ehh ja tack! Inte skär du i mig utan! 
Och nu blev bedövningen det som kändes mest. Svider ju så förbenat. 
Sen var det rätt snabbt gjort med att ta bort den. Men sen ville hon testa att tejpa ihop det istället för att sy men min kropp tyckte tydligen annorlunda för det ville inte sluta blöda riktigt hur mycket hon än försökte. Så det fick bli ett eller två stygn ändå. 

Efter att det var avklarat så styrde vi mot stan då Jens hade möte med arbetsterapeuten. Barnens lunch blev till deras lycka biltemakörv 😁 


Sen var det bara att styra hemåt, lämna maskin till Ella, handla, hämta Liam och så hämta Volvon på verkstan. 

Inte alls hunnit det jag skulle idag då allt drog ut på tiden men det är ju en dag imorron också. Och i nuläget vet jag bara om Elsas besök på vc, igen... Hoppas på att de har nåt vettigare att säga den här gången. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0