Härliga sol

Solen skiner för fullt och det ser ut att bli en fin dag. 
Idag ska det väl hinnas med att njuta lite av den. Göra lite nytta ute. 

Gårdagens besök på vc gick riktigt snabbt, tog inte ens en minut så var stygnen borta. Och det har läkt så fint att jag inte behöver ha det plåstrat. Hon tyckte det var onödigt eftersom jag inte tål klistret på plåster så bra. Blir väldigt röd och det kliar. Behöver bara ha lite koll på det. 

Och så var vi ju och tog kort också såklart igår. Och barnen fick en massa beröm av fotografen. 
Jag tänkte ju att det skulle bli kaos, liten studio och barnen som suttit stilla i bilen ett tag. 
Men de fixade det med bravur. Vi fick sätta oss i ordning och så på andra kortet var det klart. 
Fotografen hade inte varit med om att det gått så fort nån gång. Och när det är många barn så brukar det ta lite längre tid eftersom alla ska bli bra på kortet. Men våra har väl vanan inne nu ;) 
Fast hon hade varit med om ett barn som hade tagit 45 min :D 
Hon var så imponderad av dom att hon var tvungne att berätta för de andra som väntade hur duktiga de hade varit. Visst sög jag åt mig av berömmet och var glad över att barnen hade en bra dag :D 

Sen blev det lite lunch innan skoshopping och lite annat som behövdes. 
Full rulle med andra ord. 

Nu har barnen kollat klart på sitt favoritprogram så nu är det dags att inta lite frukost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0