Snart sommarlov

Bloggandet stannade av lite, varit fullt upp och på kvällarna har det varit som att musten gått ur mig när jag väl satt mig ner. 


Bjuder på lite bilder..

Så kan man också sova 😄
Lucas sov över hos mormor och morfar från fre-lör tillsammans med sin kusin Melker. Och vad kul de hade haft! Lucas däckade väldigt snabbt i soffan på lördagskvällen, vi hann typ bara sätta oss ner 😊
Presentpapper är grejer det
Morronmys framför Blaze
Nationaldagen firades vi, typ inte alls.. Jag tog en trädgårdsdag, klippa gräs, trimma, tvätta möbler osv. Gräsklipparen exploderade tillslut så det är ju tur att det finns grannar att låna av så vi fick hela gräsmattan klippt. Barnen lekte med vatten, passande att torka i solen. Jens och Liam var iväg och la i båtarna också. Kan säga att det syntes att vi var ute heeela dagen, solbränna var fin 😉
Vår lilla tofsmes 😍
När tofsarna tas ur kommer dynamit-harry fram 😄
Pussgurka

Dagarna går fort som vanligt och nu har barnen bara fem dagar kvar i skolan, eller ja Liam har fyra kvar då de är komplediga på torsdag. Sen ser vi fram emot ett härligt sommarlov. Inte så mycket inplanerat. Små dagstripper, Kolmården lutar det åt i år bla och Liam har ju sommarveckan, två dagar i hans fall då vi valde heldagar. Får se vad vi hittar på helt enkelt, öppna för förslag 😉 

Finns en del måsten också så vi får hoppas på en lagom varm sommar. 

Nu börjar det bli dags att få liv i resten av familjen så vi kan få i oss frukost och komma iväg på dagens lilla utflykt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0