Julafton

Lyckliga barn som vaknade på julaftonsmorronen och tomten hade varit framme! 
Barnen har nog aldrig haft så bråttom med att äta frukost, för att sen få sina klappar. 
Nöjda barn med alla klapparna under granen. 
Jag fick ett gäng fina klappar jag också :) 

Granen är väldigt intressant, eller ja de glittriga fina kulorna :) 

Barnen hann med att leka med sina nya grejer innan det var dags att byta om och skutta in i bilen för att åka till mina föräldrar. Där blev det kusinlek, god mat och såklart så dök ju tomten upp med en massa paket. 
Och barnen helnöjda även denna gång, skönt att vi prickat rätt ;) Tom till Liam som knappt önskat sig något. 
Prata om det innan jul då han såg några av klapparna och sa att han knappt önskat sig något så hur kunde vi få ihop till så många och stora paket. Men man får ju hänga med i svängarna när de säger något ;) Så vi har ju snappat upp en del under årets gång. 

 
Var trötta barn på vägen hem, Idun som hållt sig vaken hela dagen slocknade snabbt i bilen! 
Väl hemma var det bara att göra ordning dem för sängen, en lite motvillig Love dock för han ville ju minsann testa alla sina grejer innan läggdags. 
Han "läste" tom på kartongen till sin radiostyrda spindel att det stod att man fick leka en liten stund innan läggdags med den :D 

Kan säga att det var rätt skönt att krypa upp i soffan sen när de sov och jag hade slagit in de sista klapparna inför julfirande nr 2. 
Jag var så trött i både huvud och kropp att Jens fick följa med Liam till midnattsmässan. Inte så ofta som han kommer iväg till kyrkan ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0