Skitdag

Ja idag har varit en riktig skitdag i mitt mående. Ljudkänslig, dåligt med tålamod och nära till tårarna.
Men nu är ju dagen snart slut och jag hoppas på en lite lättare dag imorron iallafall.

Småplockat lite, kollat över julbelysningen osv.

Gymmar lite
Sällskap av syrran

Har med andra ord inte ens fått hälften gjort idag mot vad jag tänkte. Men det är ju fler dagar i veckan.

Upptäckte Love med sin filt över huvudet och hörde att han höll på med nåt. Frågade vad han gjorde och fick svaret inget...

Busted!

Han och hans strössel!

Lite senare kom häxan Love på besök.

Dags att se om lilla fröken vill sova. Hon som somnat så bra hittills har de senaste tre kvällarna varit ledsen och inte alls velat sova. Fått sova henne i min famn och sen lägga ifrån mig henne i babynestet. Var bara för att vi sa att hon skulle kunna börja sova i sin säng 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0