Fyndade ni?

Förra veckan körde de ju Black Week på en del ställen, Black Fridag på en del och Black Weekend på en del.. 
Lyckades ni fynda? 

Var inne i stan på tisdagen när Toys´rús började sin kampanj och lyckades fynda en del julklappar till mindre än halva priset. 
På onsdagen fyndade jag ju flera julklappar till halva priset. 
Och så var vi inne i fredags, passade på när vi ändå skulle hämta Loves glasögon. 
Fyndade kläder för halva priset och ännu lägre på vissa ställen, några julklappar till och så en ny skrivare. 
Jag gillar att fynda ;) 
Kan inte riktigt skriva vad jag fyndade då de två stora grabbarna kollar in i bloggen ibland.

Till Elsa fyndade jag bla en Sofia-docka. Den kostar 599:- annars, jag gav 299:- för den. 

Nä men det är ju bättre att komma undan lite billigare om man kan. Och när det är så pass mycket nedsänkt så är det ju bara att slå till. 
Visst luras en del med deras sänkningar men de grejerna som vi köpte hade vi koll på innan hur de har legat till prismässigt så fynd blev det ju. 
Börjar nog närma oss slutet med julklapparna nu tror jag. Skrev upp förra veckan vad vi hade så jag har nån koll på vad som finns, måste nog gå igenom dom listorna för att kolla vad som saknas. 
Lite svårt att komma på vad man ska köpa till Love och Leon bara, ja de stora grabbarna också för den delen! 
Elsa är hur enkel som helst och jag springer på nya grejer till henne hela tiden men till henne är vi klara redan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0