Torsdag

Följde med in till stan idag också, båten skulle till Marinan för att laga båtmotorn. Tog dock ett tag innan vi kom iväg, först glömde Jens mobilen som ska reklameras och nästa gång vi var på väg fick vi stanna och jaga in en kalv. 

Eftersom båten ev skulle vara klar några timmar senare så tog vi lunch på Ikea. Var kanske inte det smartaste valet att jag fixade maten, trodde jag skulle tuppa av flera gånger. Tur det fanns räcke att  hålla sig i och att kön gick relativt fort. 
Elsa, Love och Leon satt/stod i en kundvagn och hälsade på alla vi mötte när vi gick ut och vinkade.     

Båten hann bli klar och vi fick köra hem i 40 igen 😉

Jens var inne och köpte järntabletter på hälsokosten i Åtvid som tydligen skulle vara väldigt effektiva och vara snälla mot magen så vi får väl se om jag kan skrämma upp järnvärdet. Känns som det sjunkit ännu mera sen jag var hos barnmorskan. Och järndepåerna var ju inte så kaxiga heller när de tog proverna vid inskrivningen. Måste få mera ork så det är bara att testa allt för att få upp det. Järndropp har ju inte gjort nån större nytta de andra gångerna. 
   
Tippar på att vikten dalat mera också sen besöket, får ju inte i mig mycket på en dag. Dock så går det åt rätt håll och jag får i mig liite mer för varje dag nu. 

Dags för lite sömn och se vad man kan hitta lite ork till imorron.    
  



Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att du känner dig bättre snart!
Kram

2016-05-27 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0