Tisdag

Idag har vi hållt igång från morron till kväll i stort sett.

Elsa och Love har varit på förskolan som vanligt. Leon trodde de skulle gå ut och leka när de tog på sig och fick ut så han var måttligt glad när dörren stängdes. Gick som tur var över rätt fort. 

Intog sen frukost tillsammans med Jens och pappa. Lite små fix inne innan vi kallade ut, Leon tjatade om morfar så vi gick ut och kollade vad de gjorde. 
Han skulle stå och titta på när de kapade ved. Vet inte hur många gånger jag fick hämta honom för att han var för nära. 
Till slut fick jag med honom för att mata kaninerna istället. 
Gick in lite snabbt sen för att fixa dricka till Jens och gå på toa, Leon hittade sin kotrasa och napp och kom in och la sig på toa golvet och däcksde. 
Förmiddag var  tydligen jobbig för han sov sen i över fyra timmar i sin säng. 
Tog mig lite vila på soffan för att vila fogarna och tanka lite ork. 

Elsa och Love var superglada över att hinna träffa morfar innan han åkte hem. 

Jens åkte iväg med Lasse för att hämta en panna och några tankar och det tog sin tid.. Var ju i Vikingstad men man skulle kunna tro att de åkte bra mycket längre. Då första vändan tog över 5 timmar och andra vändan 3,5 timme.. 
Så han kom inte hem förrän strax innan 23. 

Nu tänkte iallafall jag försöka få lite sömn innan klockan ringer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0