Studiedag och sjuk mamma i huset

Alla barnen har haft studiedag idag, typiskt att jag ska vara krasslig då. Som vanligt när jag är gravid och blir sjuk så blir det värre än det brukar på mig. 
Knappt orkat stå upp idag och inte kunnat äta, ingen hunger heller för den delen. Två mackor är allt på hela dagen. 

Åkt på nån dunderförkylning med hosta utöver allergin. Har galet ont i ryggen och magen av hostandet och det visslar när jag andas. Hoppas verkligen att detta är toppen av det så att det vänder nu. 
Leon har börjat hosta och snörvla också så det är väl hans tur att få det också. 

Barnen har varit med och hjälpt Jens på andra gården idag. Elsa stannade dock hemma med mamma. Tyckte hon var jättemysigt. 
"Vi har Elsa och mammamys" sa hon. 

Dags att se om det går att få sig nån sömn överhuvudtaget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0