Ofrivillig slödag och sjukt barn

Ja dagen blev inte alls som jag tänkte. Skulle ju hinna med massor idag.
Istället så har jag fått ta det så lugnt som det gått. Svimfärdig när jag stått upp och yr även när jag suttit. På eftermiddan lugnade det sig lite iallafall så jag kunde plocka lite med tvätt och disk. Har annars suttit ute och kollat när barnen lekt. 

Lucas har klagat på huvudvärk sen igår, när vi kom fram till kosläppet så sa han att han hade huvudvärk. Och när vi kom hem tog han en tablett men det gav sig inte. Imorse hade han huvudvärk också och det har inte släppt efter under dagen. Han har sovit lite under dan och varit ledsen pga huvudvärken. 
Nu ikväll kände jag på honom då han var så hängig och han var ju som en kamin. Han fick ta tempen och den visade 39,9 så inte ett dugg konstigt att han är hängig. Han fick ta en tablett för att se om den ville sjunka, blir så påverkad i andningen av hög feber. Hade gått ner till 39,3 efter lite över en timme sen tabletten intogs. 
Får väl se hur han mår imorron.     

Kommentarer
Postat av: Elin

När vi skulle åka hem sa Enya att hon hade sett er uppe vid ponnyridningen, ni stod nog i kön då. Kikade efter er men som sagt, mycket folk var det!
skickar lite krya på sig-kramar till Lucas ❤
kram!

2016-05-09 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0