Inte uvi

Imorse var Jens uppe och lämnade mitt urinprov på vc när han körde Liam till skolan, bra när man bara kan åka till labb med det. Ville kolla om jag åkt på uvi, lite svårt att säga om det onda bara beror på svampen som jag fått av penicillinet eller om det är nåt mer. 
Men provet visade negativt för uvi iallafall och han var borta hos barnmorskorna för att se vad dom sa. Både hon på vc och den bm han pratade med sa att jag absolut skulle ha en extrakoll idag. Men man är ju tvungen att ringa kvinnohälsans växel för att få en tid. 
Så vi ringde och självklart när de ringde upp så fick jag inte nån tid. 
Det växer mycket nu och det är vanligt med förvärkar då blev svaret....
 
Jag har molande värk hela tiden som blir mycket värre när jag är igång. Och visst, förvärkar har jag också men det här är inte det. Men nä, ingen koll. Däremot ska jag lämna nytt prov imorgon som ska skickas in till labbet i Linköping. 
 
När jag låg mest dubbelvikt i fredags kväll av smärta och visste knappt var jag skulle ta vägen. Stod ju i valet och kvalet att ringa förlossningen men gjorde det inte.
 
Jaja, det är väl bara att vänta och se, tror inte odlingen kommer att visa nåt heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0