Bihåleinflammation..

Jag har ju varit dålig i några veckor nu och ja, inte har det blivit bättre. De senaste dagarna har jag haft så ont i käken på ena sidan.  Något slog mig att det kunde ha med bihålorna att göra. Kollade på 1177 och jovisst kunde man få ont där. Ringde vc och bad om en koll, trött på att må så här nu. 

Efter 45 min väntan fick jag komma in. När han frågade vad som var fel så sa jag att jag misstänkte att jag hade bihåleinflammation. Men nähä, det kunde jag inte ha för det såg han på mig att jag inte hade. 
Efter en undersökning så sa han att han kanske fick ändra sig och efter att jag hade fått ta prover så fick han ge sig helt och jag gick därifrån med diagnosen bihåleinflammation.

Så ett recept på penicillin blev det som jag ska ta i 10 dar nu. Hoppas på att jag kommer må bättre snart. Orkar ju ingenting och har ju haft svårt att äta i några dagar. Sökte väl i rätt tid eftersom jag har börjat känna av det i käken på vänstersidan också. 

Nu hoppas jag på att bli av med eländet så jag kommer igång, planerar ju för kalas snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0