Sommartid och påskfirande nr 2

Det där med att få sova en timme mindre kändes verkligen inatt, framför allt när man fått sova uselt för övrigt. Inte mått så bra pga de där äggen som jag borde hålla mig borta ifrån. Ibland kan jag äta flera utan att reagera medans jag knappt kan titta på nåt med ägg i vissa dagar.

Efter att ha gjort klart dagens tårta så begav vi oss iväg för dagens påskfirande hos svärföräldrarna. 
Påskmat, äggletande, lite paketöppning och så fika. 


Trötta barn när vi åkte hem, Leon som inte sovit middag idag slocknade väldigt snabbt. 
Väl hemma så skulle hästarna utfodras och så lite andra bestyr innan de små stoppades i säng och vi andra parkerade oss i soffan. 

Nu försöka få lite sömn, mer än förra natten förhoppningsvis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0