Mera bad

Blev att inte frukosten ute idag också, underbart! Man måste ju passa på när det varit så härligt på morgonen. Fick sällskap av pappa idag också och eftersom världens bästa pappa fyller år idag också så bjöd vi på jordgubbsbakelse. 

Blev utelek för de små sen medans jag tog det lugnt i skuggan. Haft en lite sämre dag, varit lite mycket de senaste dagarna så kroppen säger ifrån en aning. 
Tröstar ledsen lillebror 💜

Hämtade upp grabbarna när de slutade skolan och sen en snabbsväng in på banken för att lämna in Liams kontrakt till Livsstil. Och sen styrde vi mot Himnabadet. 
Var lite mer folk där idag mot igår, men lyckades hitta en skuggplats iallafall där vi kunde sätta oss.
Efter lite bad så ville Leon gå upp, han äär ingen långbadare tydligen när det kommer till Himna. Medans han blir vansinnig när han ska upp ur badkaret. 
Så Leon och jag gick och satte oss på filten i väntan på de andra. 
Sen intog vi lite fika innan de andra hoppade i en stund till innan vi packade ihop. 

Idag hade jag noll ork att fixa med nån mat så idag fick McD stå för det. 
Passade sen på att vara ute ett tag när vi kom hem, alla barnen om i säng försent idag.
Plockade en fästing på Elsa när de skulle lägga sig. Hade satt sig fast vid halsen. 
Ver inte hur många gånger hon tackade mig för att jag hade sett den så vi kunde ta bort den. Var rött redan efter vi tog bort den men jag hoppas att det lagt sig tills imorron. 

Galet trött nu så ska bli skönt att krypa ner i sängen. Igår kväll tog det ju längre tid än tänkt då jag upptäckte en mus inne i tvrummet! Efter en del jagande så sprang den in där den kommit ifrån, tur det visserligen eftersom vi inte hade en aning om var det tagit sig in. Så det ska åtgärdas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0