Lugn dag

Ja det fick bli det idag, vare sig jag ville eller inte. Foglossningen har bråkat rejält och sammandragningar så fort jag rört mig. 
Fått lite tvättat och lite blommor planterade iallafall. 
Annars har jag mest fått sitta ner ute, varvat mellan solstolen och så stolarna i paviljongen för att få lite skugga då och då.  

Barnen har lekt ute hela dan och Liam har meckat med sin bil. Idag kom ju Lucas hem också, de var inte hemma förrän midnatt igår. 
Och idag hade de hunnit med att bada tre ggr i sjön innan Jens hämtade honom vid 14. 

Dags att få lite sömn och se hur morrondagen ser ut och planera för resten av veckan. Känner att jag skulle behöva låta kroppen varva ner ordentligt men det får jag nog satsa på senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0