Kalas

Idag har vi varit på kalas, för att fira Enya och Alwin, även min syster Anna.
En härlig men varm dag, saknade dock bror med familj.

Alwin och Enya
Koncentration behövs när man äter
Paketöppning
Tårtan fick mvg, Leon åt 4 bitar!
Tittut säger Saga
Love tar en vagnpromenad
Tonåringarna
Gungeligung
Sötnosen Freja
Alwin
Gräva gräva
Noel
Yngsta kusinerna tar sig en pratstund

Stort tack för idag för allt gott!

Var ett gäng trötta barn på väg hem, både Love och Leon somnade rätt snart.

När vi kom hem skjutsade Jens iväg Lucas då han ville ut till ön och övernatta med farfar och co.
Under tiden som jag fixade med några grejer inne så hittade Love och Leon kolen som låg kvar i grillen...
De behövde ju en dusch efter kalaset men de behövde den ännu mer efter leken med kolen!

Och ja, de såg ännu värre ut efter jag tog korten för de fick för sig att börja städa upp medans jag gick in och hämta grejer för att ta upp kolen som låg på marken.
Så ja, duschen var riktigt välbehövlig idag!

Galet trött så nu väntar sängen. Hoppas på att somna fort trots att fötterna värker som attans! Lyckats få två bubbaklubbor idag, annars brukar det ju bara vara högerfoten men idag är båda lika stora. Spänner och värker nåt enormt i dom och kan knappt röra tårna. Med tanke på att värmen ska hålla i sig så lär jag ha några såna här dagar framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0