Fynd

Lyckades hinna göra ett fynd idag på en av Åtvidabergsloppisarna på facebook.
Ett klädpaket för 50 kr till Leon, behövdes lite mer mjukisbyxor och det fanns massor i det här paketet.
Många byxor, ett par tröjor, en pyjamas, några t-shirts, en jacka, en uv-dräkt och en hatt :) Hatten la Leon beslag på direkt :) 


Annars idag har det fixats med lite allt möjligt. Tvättats, städats, rensats..
Och så hade vi besök av en tekniker från Telia. De kan ju aldrig göra nånting så det känns ju en aningen onödigt att de skickar ut en hemtekniker.

Sen var Jens och Lucas iväg till Erikstad för att köra fram foder. Under tiden roade sig barnen med att hitta på hyss, se på film och leka.

Elsa kom ut efter ett tag och sa att Love sov på Lucas rum. Och nog gjorde han det, han hade dock sett till att ligga lite mjukare än Leon igår :) Leon klappade honom på huvudet, körde ett mjukisdjur i ansiktet på honom, drog ut nappen men Love rörde inte en fena. Så han sov bra tungt.
Han fick ligga och ta sig en lur där och efter nån timme kom han ut själv, en aningen yrvaken.
 
Leon höll sig vaken idag iallafall ;)
Han roade sig med att ligga och läsa istället.



Se vad jag ska roa mig med imorron. Har en massa saker ju jag vill få gjort, men allt hänger ju på vad kroppen vill. Ev blir det ju till att göra ordning barnens rum imorron, om allt torkat ordentligt. Annars får det vänta nån dag till. Jaja, det återstår att se vad jag tar mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0